lørdag den 25. august 2012

Tre uger er gået! :)

Så er den første "rigtige" skoleuge færdig! Skolen er virkelig nem, hviiiis det nu var på dansk ;)! Jeg har allerede haft tre prøver, og den ene var omkring u.s History, like i would know :D? I mandags var jeg til audition, cuz what, jeg kom på holdet!! Det er så fedt at få denne ære at være en del af et High kick hold!
-- det med at få venner er en smule svært, for alle er søde og vil hænge ud med en - for det er åbenbart fedt at sige at man kender Exchange students, så derfor er det lidt falsk! Men en pige som jeg har snakket med fra dag et af, er Kaylann, hun er senior - og ufattelig sød, lidt sær men sød.

Igår var jeg hjemme ved victoria og spise inden vi tog til min første football game, drill team skulle vise en dans, men da jeg ikke har trænet med dem hele sommeren, mangler jeg stadig en del danse at få lært.
Men men men næste fredag, skal jeg optræde, er såå spændt, for stemning er så cool!
Nå men tilbage til football kampen, drengene vandt!! Og denne fyr på holdet spurgte mig om jeg ville bære hans Jersey trøje, det ville jeg selvfølgelig, men jeg skulle være sammen med drill teamet, så Shelby fik æren at bære den ;)!
Efter kampen stod vi piger for den første fest/dans, som hed velkommen til junglen. Og jeg kan slet ikke forklar hvor fedt det var! ALLE dansede, mens de drak en sodavand! Ikke noget man ser i Danmark :) men jeg havde en skøn fredag aften, og Idag har jeg bare slappet af, været lidt sammen med Cody. Og i aften skal jeg hænge ud med Shelby og en god film :) btw Shelby er min søde hostsøster!
Hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at kommentere, og sig endelig til hvis der er noget bestemt som jeg skal tage billeder af :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar