søndag den 12. august 2012

COLORADO


 Så blev det fredag og præcis en uge siden jeg forlod mine søde forældre hjemme i DK.
Og jeg skulle allerede til en ny stat, nemlig Colorado hvor vi skulle overnatte ved Sam's forældre.
Hele fredag og lørdag gik med at shoppe - og Sarahs skulle ha lavet en piercing, og vi sluttede af med at køre forbi Starbucks, jeg er blevet total vild med Kaffe who knows why?? Men gud hvor smager det godt ved Starbucks, køb kold kaffe med karamel - Du bliver afhængig :D
Da vi så kom hjem lørdag aften, skulle Sarah til en "dans" hvor jeg hjælp hende lidt med Håret, tøj og sådan. Jeg fik hende nemlig til at købe de fedeste Jeans, skinny jeans ;). Da hun så tog afsted ved en 20:00 tiden, havde jeg en utrolig hyggelig aften med Shelby, vi snakkede om aaaaaaalt. indtil klokken blev 01:00 og vi så endelig smuttede i seng, hun er en utrolig dejlig pige.
*
Idag er det søndag og jeg er lige vågnet klokken er 12:00, og kl.16 skal jeg med Suzanne ud i lufthavnen, for der kommer en exchange student fra Brazilien, Suzanne skal være hans kontakt person. Og efter skal vi over på skolen og se Drill Team og Cheerleading.
Og imorgen går det løs for mig ----- første træning med VolleyBall, so excited.













 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar