torsdag den 16. august 2012

Første dag på Scottsbluff High School

Hey people.
Der er sket så meget de sidste par dage at jeg sikkert glemmer halvdelen.

Men ja, jeg starter med hvad der skete i mandags eller tirsdag? jeg kan sku ikke lige huske hvilken dag. Men Suzanne min værtsmor, hun er kontakt person for en dreng, som er excange student fra Brasilien. Og i starten af ugen ringede han hende op og fortalte at han ikke kunne bo ved sin hostfamile mere, da han selv skulle betale for mad, give dem penge hvis han skulle køres rundt ( det skal lige siges de bor på landet )
Så søde Suzanne, hentede Thiago, og nu bor han ved os indtil vi få fundet en anden familie, plus han står ikke til at skulle gå på vores skole, derfor skal Suzanne også prøve at få ham ind i skolesystemet, Jeg har virkelig en fantastisk værtsmor, som bare vil gøre det bedste for alle.

Men ja, jeg har været ude med Sarah og hendes venner de sidste par aftener.
Igår var jeg sammen med Sarah og Amy - og senere tog vi hjem til Cody. Hvor han gav mig en tur på hans alt for fede motercykel, Yep det ikke lige hver dag jeg får en tur på en motercykel af en fyr på 17år :D. Men en hyggelig aften det var det.

Idag var så min første skole dag.. BUMBUM.
Jeg var en smule nervøs da jeg vågnede, men da jeg så kom over på skolen gik alt okay. Vi skulle allesammen mødes, og se Drill Team optræde, de er sååå søde, fedt performance.
Efter skulle jeg finde mig frem til alle de klasser som jeg har det første semester. Det gik okay, og jeg mødte nogle rigtig søde personer, snakkede lidt med en exchange student fra Italien, han var lidt svær at forstår, men tror jeg skal mødes med ham imorgen, så vi kan hjælpe hinanden med at finde rundt.
Skoledagen er fra 07:55 til 15:30. Så lange dage bliver det uden tvivl. Herunder kommer der fag jeg skal have.

JOURNALISM
Mr Pitkin

MARKETING
Mr Deaver

GERMAN 4
Mrs. Hinze

FOODS
Mrs. Myers.
STUDY HALL
Mrs. Reisig

THEATRE
Mrs. Herdt

SWIM
Mrs. Meininger

HUMAN DEV
Mrs. Davis

U.S HISTORY
Mr. Largo

Dette er de fag jeg så har indtil Januar. Og jeg er ikke helt sikker på hvilken fag jeg så vil vælge.

Angående sport, så fortalte jeg folk at jeg ville vælge Volley Ball og Cheerleading, men der er ændringer i planerne fra min side af :D
Volley Ball, er for the "B******" og det sagde mig bare intet.
Cheerleading, er for Freshman, Sophomore, få Junior, og få er Senior. Så på Scottsbluff, er det Drill Team, som er det "fedeste" Cheerleading, er ikke sådan en stor ting, de vælger at bliver Cheerleaders så de senere hen kan komme på Drill Team, da du skal være Junior eller Senior for at kunne komme på holdet. I sommers var der auditions, 60 piger var til udtagelse, men kun 10 kom på.
Jeg har været så heldig at træne med the Drill Team, og skaffet mig en audition på mandag. SO EXCITED, håber jeg kan komme på holdet.
Ved siden af skolen regner jeg med at starte til HipHop, har overvejet Ballet, bare for sjovt.
Så sådan ser mit "SKEMA" ca ud, indtil Januar, hvor der selvfølgelig stadig er Drill Team "hvis jeg kommer på", og ved siden af det vil jeg spille fodbold.

Hvis i ikke ved hvad Freshman og alt dette er, har jeg lavet en lille forklaring.
Så nu ved i lidt om hvordan skolen kommer til at se ud for mig.

Her kommer der billeder fra ugen (Sarahs performance for the Drill Team, osv)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar