søndag den 9. september 2012

En måned, 9 tilbage.

Ja så er den første måned fløjet, og gud hvor tiden dog flyver..

- jeg har oplevet så meget, at det er lidt svært at holde styr på. Men men, sidste weekend tog vi til Denver, Sarah og jeg kørte fredag efter skole, så vi havde hele lørdag til at shoppe (Denver har ALT). så lørdag aften kom familien Poynters, og Thiago, vi gik ud og spiste på Cheesecake factory, MM den bedste cheesecake jeg nogensinde har fået..
Søndag var vi først i world, et sted hvor man kunne finde mad fra alle lande "cuz what?" intet dansk.. Men men, jeg mødte et dansk par, hvilket var super cool. Fortalte Sarah, at jeg var sikker på at de talte dansk, så det med at skulle snakke til sarah og pludselig snakke dansk, var så UNDERLIGT! Efter min lille samtale tog vi op i bjergene, hvor Suzanne s søster, Judy har et hus. "Hvis nogen af jer har set twilight, og lagt mærke til det hus Edward bor i?, yep så har de en udsigt twins med filmens" såå flot og afslappende, kan ikke vente med at holde jul oppe i bjergene. Senere på dagen ville Judy tage billeder af mig, hun er fotograf, så jep jeg skulle være den første til at få taget billeder i bjergene. Mandag var det Labor day, så ingen skole til os.
Ugen gik og det blev fredag, min første optrædelse med Drill Team, vi optrådte i starten og i pausen, det er nok den fedeste oplevelse jeg har haft indtil videre, Efter kampen hang jeg ud med Betsy, Daniel og Cody  hvilket var super hyggeligt. Så blev det lørdag og uret ringede klokken 05;45.. Suzanne Sarah og jeg havde aftalt at løbe Mud Brigade, 3,2 miles i mudder, Det var så sjovt og hårdt. Men så fedt at se hvordan folk havde klædt sig ud. Om aften var jeg inviteret til 16års sweet sixteen. Men folk gik og kom, så det var ikke en stor success, Jeg tog med Cody og han lod mig køre hans truck, fuuun.
Og ja hvis i ikke alle ved det så er Cody min kæreste, jeg mødte ham anden dag jeg kom, og vi begyndte at snakke sammen, og ja hænge ud sammen næste hver dag, så vi valgte bare at starte dating, for nu vidste alle alligevel at vi så til hinanden. Tror det er den eneste ting jeg ikke kan lide ved usa, at folk snakke om alle, der er virkelig meget sladder omkring alle på skolen. Min første uge var super hård, fordi alle troede jeg var lesbisk? yep de spurgte om jeg var? det meget normalt at være bi på skolen, og fordi jeg så havde kort hår, så var jeg da klart lesbisk? :) Jeg griner lidt af det nu, hvilket næsten alle gøre. Men ja hvor man end er i verden kan man vidst aldrig rigtig løbe fra gossip.
Idag sep9, var jeg til diva day, hvor vi hjælp med at lægge make up og sætte hår på de små frisk tøser fra 5- og op efter. Her til aften tog jeg til youth group med Betsy, hvilket var super hyggeligt, vi lavet alle mulige sjove ting udenfor, og sluttede af ved bålet med skumfiduser, hvor vi snakkede lidt om gud osv. Så fra nu af vil jeg gå i kirke hver søndag, det faktisk spændende, troede aldrig jeg ville sige det.
SPORT jeg har indtil videre; Jeg har træning med drill team, hver morgen fra 06:45 til 07:55, og så starter skolen, efter skole går jeg i fitness med Sarah og Sam, aww det så hårdt.. Men hver onsdag danser jeg hiphop og jazz efter skole. Og jeg kan slet ikke vente til jul, hvor jeg vil starte til Bowling med Kelsey. HAHA.

Hvis i har spørgsmål og i mener jeg mangler at fortælle om noget helt bestemt så skal i endelig skrive.





                                                                                     

 




1 kommentar:

  1. Hej Rikke!
    Kunne være fedt med et billede af dig og din kærest! :-)
    Godt at du nyder det og har det fedt!! :-)

    SvarSlet