tirsdag den 7. august 2012

Camp & værtsfamile!

Yes, fredag d.3 gik turen til USA, jeg var såå spændt, og at sige på gensyn var ikke nemt :D alle stod og græd, men da vi ikke kunne se vores forældre mere, gik alt perfekt.
Vi ankom til NewYork, hvor vi mødte svensker og nordmænd :) de næste to dage gik med at se NewYork, + shopping.

Men så blev det tid til at rejse videre til ens familie. Vi skulle være i lufthavnen 04:30, mit fly skulle flyve 06:55, men da jeg nåede frem til gaten, var flyet forsinket til klokken 09:00. På det tidspunkt var onfone nede, så mobilen virkede ikke, i starten ville ingen veksle fra sedler til mønter så jeg kunne bruge nød telefoner, efter 30 minutter søgen, fik jeg endelig hjælp, så jeg fik ringet til Suzanne, og fortalte at jeg ikke ville nå det næste fly.
Langt så godt - men da klokken så blev 09:00 var det tid til at flyve ........ Troede vi?? de manglede en ting underr flyveren, det tog så en time før vi fløj. Dvs jeg skulle løbe i Denver lufthavn for at nå det næste fly. kom lige de sidste 5 minutter før de kaldte til gaten. Da jeg så flyveren troede jeg det var en joke :D super lille, kun 20 pladser, wow det var en vild tur haha :D

Så var det tid til at møde familien, de stod med et skilt, ( velkommen til USA) så sødt, men Gud hvor var det nervepirrende at stå der :)
Men vi tog hjem, og ya jeg skal bo på landet! Men i et flot hus, Sam selv har bygget.
Efter jeg fik pakket ud, tog Sarah Shelby og jeg ud for at hente pizza, masser af ost, og det smagte godt!! Resten af aftenen hang jeg ud med Shelby, vi hoppede på trampolin og så en film jeg faldt i søvn til ;).

Imorgen skal jeg over på skolen klokken 1:00, så giver Sarah mig en rundvisning, og jeg får mit skole skema. Om aften skal jeg til grill fest ved en af Sarahs venner, det bliver vel sjovt haha :D ej glæder mig helt vild.

Så har i fået lidt informationer om min første dag ;)!
her kan i se billeder fra NY, og få fra Nebraska.


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar