søndag den 2. december 2012

Thanksgiving - CHRISTMAS

Så kreativ!

   Super lækker middag, kunne ikke spise noget i dage vise haha, amerikaner forstår at lave"BigMeal"
Ingen thanksgiving uden "the Turkey picture" Så sjovt, alle fik taget et billede med the turkey.
´træt efter en lang gå tur i bjergene, godt man har sådan en sød søster.
smukke træer i bjergene. Sikke et fantastisk sted at holde thanksgiving. Jeg er så taknemlig for at være i usa! Indtil videre er det den fedeste oplevelse EVER.
så smukt!
Vi fik endelig mod til at stå på isen. Sam Sarah og Shelby. efter dette billede faldt Sam så sur over jeg ikke havde min mobil fremme haha :)
Judy(tante) prøvede at gætte hvad hun var.. Det endte med at Shelby og jeg måtte snyde og give hende små hints. haha. super sjovt spil, dejlig måde at slutte dagen af på. Havde en rigtig god thanksgiving i Denver. Dagen efter var det BlackFriday, hvor vi shoppede hele dagen. fandt en trøje fra Ralph Lauren til $20 folk løbe ind i hinanden for at få trøjerne haha.
Da vi kom hjem fra vores 5 dages thanksgiving break, pyntede vi op til jul!! Dette er det lille juletræ neden under, så hyggelig.

Nogle gamle billeder Judy tog af mig.

Dette var min thanksgiving. Idag er det d. 2december, og julen nærmere sig - jeg kan ikke vente til julebag og 25 days of christmas. Julefilm hver dag - yay!!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar