søndag den 30. december 2012

Jul i staten :)

 d.24 december - vi hyggede med jordbær drink, og så var vi klar til at åbne vores første julegave.

 Jule middag, fantastisk god mad det gjorde min værtsmor godt ;)
 under julemiddagen kom vi op med sjove jokes, og sad med disse mærkelige kroner på hovedet.
 D. 25 klokken 08:00 sad vi alle i stuen og åbnede vores julegaver, noget jeg vil prøve at gøre til en tradition i min egen familie! For det var prikken over I'et - så hyggelig at sidder der julemorgen og bruge en time eller to på at åbne jule gaver.
Dette var mine julegaver, hele min familie hjemmefra havde sendt nogle gaver, så jeg havde en del at åbne op.
Jule aften, Thiago Shelby Sarah & Jeg.
 

d.27 tog vi alle til Fort Collins, hvor vi shoppede og overnattede på et skønt hotel.

Dagen efter gik turen videre til Denver.
 

Super skønt hotel - og alt for lækker brunch :)


 Så gik turen hjemad, vi havde to sjove dage i Denver hvor vi fejrede Sarah fødselsdag d.29. - Vi spiste på cakefactory, som er det top sted at spise, de laver de bedste cheesecakes.

 Det var resultat på to-tre dage shopping :) havde en fantastisk jul og ser nu frem til nytårs aften, selvom jeg er sikker på det ikke blive ligeså sjovt, som det er hjemme i Danmark. Men jeg ønsker alle en glædelig jul og godt nytår! Vi ses i det nye år ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar