tirsdag den 8. maj 2012

I think I've discovered the secret of life. ♥

tik tak tik tak... 
sådan fungerer det oppe i mit hoved, jeg vente på at få en fantastisk familie, og igår lå jeg i min seng og tænkte på alle mulige små citater, og jeg kom frem til det bedste citat jeg længe havde hørt.
 I think I've discovered the secret of life... you just hang around until you get used to it ♥

For nogle dage siden, var jeg meget bange for at skulle rejse til USA, jeg var nervøs for hvilken familie jeg skulle få, hvor i USA jeg skulle bo, der var så mange ting man pludselig begyndte at tænke over. Men da jeg så læste dette geniale citat, kom jeg til at tænke på nuet!!! Der er nu 2-3 måneder til jeg rejser afsted, og jeg skal ikke gå og bekymre mig om HVAD der kommer til at ske, der er jo intet som er perfekt, jeg bliver nød til at se tiden an, og opleve hverdagen. Så derfor er jeg nu meget mere fokuseret på at skulle tage væk hjemme fra alt i hele 10 måneder.

 Men det er nu og her mine tanker skal være, jeg skal ikke gå og tænke for meget på USA, men bare nyde tiden med familien og vennerne. Og når jeg så rejser til USA, er det der min nye hverdag starter, JEG GLÆDER MIG!! Det bliver en oplevelse for livet... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar