tirsdag den 20. marts 2012

New blog!!!!

Hey people :).
Ja, så er min gamle blok blevet hacket!!
Det virkelig øøøøøv, men jeg håber i vil følge med i denne blog!

STORT KRISE!! jeg sidder nu og ser en dokumentar på dr.1, bag facaden; misbrugt i værtsfamilien. Jeg synes det er meget skræmmende at høre om unge der er blevet voldtaget, eller oplevet at se andre børn i familien blive slået! Det så uvirkeligt for mig, når familien har ansvaret, og at de bliver GODKENDT til at få en exchange student!!! Jeg er chokeret, men synes det er for dårligt de hænger Interstudios og STS ud. Men jeg er da glad for at Explorius ikke er med i denne dokumentar!!
Det rigtig hårdt at se dette program, jeg fik glas øjne! Det da ikke er rart at se en pige som skyper hjem til hendes mor! og siger at alt er gået galt for hende, hun måtte ikke snakke med hendes familie på dansk!! så skulle hun finde en netcafe!

Når,  det blev lidt en mærkelig tirsdag for mig. Jeg skulle ha været til gymnastik, men så skulle der ordnes nogle til USA! Senere blev min blog profil hacket, og så fortalte min veninde Lotte, at i aften kl.20:00 ville der komme en dokumentar omkring misbrugt værtsfamilien!
Det var mit gossip fra nu af ;)!

Happy Tuesday, Everyone :D!

Hey People :).
Someone hached my old blog, but I hope you'll follow me here as well.

MAJOR CRISIS
Right now, I'm watching a documentary about Young Danes living with bad host families,
It's very terrifyring to hear about them being raped or something like that. I don't understand why those families get approved!!  Its pretty hard to see such a program! To see a girl, who's not able to talk to her parents in Danish - The host mother wanted to know everything they were taking about.

For me it has been an strang Tuesday. I should have been doing gymnastics, but i had to finish some stuff about USA, and then mu friend Lotte texted me, telling about this documentary!!!
Happy Tuesday everyone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar